onsdag 12. mars 2014

Gjør klar for nr. 4/14


Ikke før vi har fått spredt Hagetidend nr. 3/14 over det ganske land, ligger nr. 4/14 klar i løypa. Den er ferdig trykket og blir sendt til Posten 18. mars.
I dette nummeret priser vi våren og våraktivitetene, blant annet har vi en utrolig fargerik og lekker artikkel om dahlia. Jeg er sikker på at alle blomsterelskere får lyst til å prøve dahlia i år!
Ingen utgave uten hagefolk. I dette nummeret møter du Randi som aldri blir lei dahlia, Olaf som har bygget opp en vestlandsk prakthage og svenske Marita, som har bygget en vindskjev og sjarmerende utestue av gamle materialer.
Av praktisk stoff kan jeg nevne plenklippere, bygging av terrassetrapp med grønnsakkasser og vårstell av terrassen.
Moseplassen er med, Yvette lager mat med linser og bønner og så har vi en viktig test av fiberduker. Hvilken duk varte lengst? Hagetidend nr. 4/14 gir deg svaret!
Jorunn

3 kommentarer:

  1. Gleder meg allerede. Jeg kan se på forskjellige forum at hagetidend kritiseres for både det ene og det andre. Om min stemme teller så like jeg ny layout og ikke minst sidene med fokus på mat. Keep up the good work :)

    SvarSlett
  2. Dette nummeret høres kjempespennende ut,gleder meg allerede til det dumper ned i postkassen:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelige kommentarer! God helg!
      Jorunn

      Slett