onsdag 18. mai 2011

Del hagegleden


Disse fine maidagene lokker til innsats i hagen. I løpet av helga fikk jeg unna mye av det som jeg av forskjellige grunner har måttet utsette. I to gamle løvkurver la jeg 50 knoller av duftgladiol, det blir nok sensommerens store hit. Elles sådde jeg salat, satte noen få sjalottløk, litt reddik og spinat. Og så sådde jeg squash, Jumbo Pink Banana, lurer på hvor stor den egentlig blir. Jeg sådde tre frø, men skal bare ha én plante, terrassen min er ikke stor nok mer enn én lyserød jumbo banansquash!
Men til det viktigste: Nå er nettsiden for å melde seg på 1000 åpne hager 14. august klar! Det er bare å logge seg på, fylle ut skjemaet og legge ut bilder av hagen. Og husk - det viktigste er ikke at du har alt på stell og stukne kanter. Nei, det viktigste er å vise hageglede. Og det har vi jo i bøtter og spann - ikke sant?
I tillegg til å legge inn din egen hage, kan du se alle hager som andre hageentusiaster har lagt ut.

Jorunn

2 kommentarer:

  1. Da er noe info om min hage lagt inn og regisrert:)

    SvarSlett
  2. Jeg regner med at minbalkong på 2 kvadrat blir litt for liten til å ta imot besøk, hehe. De på bildet var flotte, er det duftgladioler?

    SvarSlett