tirsdag 24. mai 2011

Velkommen 14. august!


Jeg har hengt meg på Hageselskapets store arrangement 14. august og åpner hagen min på Lørenskog for alle som vil komme. Jeg gjør det ikke fordi hagen min er spesielt fin eller velstelt, men fordi jeg ønsker å vise at du ikke trenger å kommunisere på latin, ha snorrette plenkanter eller bruke all tid på å luke ugress, for å ha hageglede og være med i Hageselskapet.
Nå håper jeg at mange andre hageeiere blir med på Hageselskapets 1000 åpne hager. Invitér naboer og andre og vis dem at hage kan være så mangt. Det er ingen fasit - din hage skal være akkurat slik du vil den skal være!
Selv satser jeg på at hagen først og fremst skal være hyggelig å være i. Litt ugress, mose og ville partier er bare å overse - og leve med.
Se bilder på www.1000apnehager.no

Jorunn

1 kommentar:

  1. Så flott du slår et slag for den litt mindre friserte, men akk, så skjønne hagen. Jeg synes også at mose, fjell partier, litt høye gresskanter her og der, skaper en spesielt god og landlig atmosfære. Gjerne med innslag av ville vekster. Bildene dine er jo rene eventyrene.

    SvarSlett