fredag 5. august 2011

Møteplikt


Resultatet av omfattende rydding i bod, kjeller og garasje. Selges 14. august.

Som før nevnt (atskillige ganger) skal jeg ha åpen hage 14. august. Fram til nå har jeg bare tenkt på hva jeg skal vise fram, hva jeg kan gjøre for at hagen min skal framstå så fin som mulig. Men tenk om det ikke kommer noen? Det ville være forferdelig, jeg har jo virkelig lagt meg i selen for å ha noe som er verd å se på. Så for å være sikker på at jeg får besøk, har jeg mobilisert. Nå er det ingen venner, bekjente eller slektninger som tør la vær å komme. Alle naboer har fått lapp i postkassen og alle jeg har truffet ute i gata, har fått muntlig beskjed (les påbud) om å møte. Jeg lokker med frodige samplantinger, kaffe og kake og potteskjulere til loppemarkedpriser (fant vel 60 da jeg ryddet i boden). Ellers håper jeg at noen finner veien helt av seg selv. Jeg krysser fingrene!

Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar