fredag 4. mars 2011

Nr. 3 til trykkeriet


Bare noen ord i all hast her i tåka - vi har nemlig Holmenkollenvær her i Brattlikollen også. Men det er ikke så farlig, vi er fullt opptatt med å legge aller, aller siste hånd på Hagetidend nr. 3 - den går til trykkeriet i løpet av neste uke. Vi lover dere et innholdsrikt magasin. Denne gang har vi særlig mye stoff for dere som liker å plante fine vårkrukker. Men det er også mye mer, blant annet et besøk i hagen til Hannu Sarenström som mange kjenner fra svensk fjernsyn.

Jorunn

3 kommentarer:

  1. Hannu Sarenstrøm er kjent frå svensk TV, og noken nordmenn kan visst og sjå svensk TV. Eg bur slik til at eg kun kan sjå parabolfjernsyn. Er det då noken måte vi kan få sjå svenske hageprogram? Eg har sett Fredag i hagen som NRK har sendt i reprise, og litt hjå familie som bur i Haugesund. Kan hageselskapet vere med å trykke litt på NRK så dei kan kjøpe inn meir skandinaviske og gjerne engelske hageprogram. Dei har vorte betre, men det vert laga mange gode program som er verdt å få med seg. Det er vel ikkje mykje vi kan gjere overfor parabolselskapa, men det kunne kanskje vere verdt å prøve dei og.

    SvarSlett
  2. PS. eg gler meg alt til neste Hagetidend kjem i postkassen, der er alltid mykje godt lesestoff.

    SvarSlett
  3. Skal blir artig og følge dere, koselig om du følger meg :O) Lisbeth.

    SvarSlett